0 grader!

Igår var det alla hjärtans dag, märktes verkligen här i Katthuset, iallafall mellan Kattziie och Kattfja, dom parades med varandra så det bara stänkte om det.
Själv satt jag bara i sängen och såg tv och surfade som vanligt. Fick dock för mig på kvällen att koppla in min stationära dator, sjukt mycket roligare att sitta vid den och specca lite quake osv 🙂

Idag är det måndag, men inte blir det så mycket nytta gjord ändå.
Blir bara bättre och bättre väder  ute och jag blir bara mer och mer avundsjuk på folk som äger en skoter, dock hade jag ju inte haft någon användning utav den atm pga armen.

Var ut på gården för att röka i det fina vädret just, man vill absolut inte gå in men finns ju ingenting att göra utomhus förutom sånt som man behöver två armar för, skulle t.ex behövt skotta upp en gång till bodan så jag får ut crossen därifrån när det behövs, men icket!

Imorgon kliver jag upp kl 05.00 för att ta buss in till stan och därifrån ta buss till Sunderbyn där dom ska göra någon slags operation i min armbåge, det kommer bli himla roligt!
Kommer nog att blogga via mobilen då om jag har orken.

Och nu då? Gå ut och göra ingenting kanske?
Nej nu vet jag! Jag sätter mig i hammocken och lirar något bra spel på telefonen!
Sen ikväll kommer Linda hem, ska bli roligt att se en levande skäl igen förutom två katter som sitter ihop i varandra och en som tjurar hela dagarna!

~ av jimokattmedhanden på februari 15, 2010.

Lämna en kommentar