Snö!

Jag minns en gång imorse då frallan ringde men Linda inte vaknade, då somnade jag om, sedan vaknade jag för en stund sen, strax innan 13:37!

Nu sitter jag och dricker tobleronefakekaffegrejjs som är gott och då blir man lite varm i stommacksäcken.

Jag ville ha max, men det gick tydligen inte för sig så nu är jag en led-sen man från Guappago om det finns något ställe eller en sak som heter så.

Btw, helt ointressant för alla som läser det här men inte för mig och det är jag som är owner över den här bloggen så jag bestämmer vad det ska stå så ni får allt ta och läsa om än det är ointressant!

Startade upp min gamla qwklan Bloodpunch tidigare i veckan och det går bara frammåt, redan 8 spelare så vi har ju självklart ställt upp i EQL11 där vi ska spela i lägsta divisionen (3) där vi ska försöka att rapea så hårt vi kan allt!

Alternativen för ikväll är då; Gibba en massa qw, gibba en massa ql, gå på Kalles, se tv, dö!

Det alternativ som leder är att gibba en massa qw, fast jag vet ju att det kommer bli det imorgon med så vi får se! 🙂

Imorse kom äntligen traktorn vi väntat på i en månad och skottade lite, det var kul!

Nu snöar det en massa det är kul!

En gummosaurie och en t-res som är irriterande!

~ av jimokattmedhanden på februari 27, 2010.

Ett svar to “Snö!”

  1. jag har läst din blogg

Lämna en kommentar