Quakesöndag?

Nu känner jag att det börjar bli sjukt tråkigt här, bara sov, sitt och tvivel här hemma.
Vill få armen hel så jag kan fixa klart i huset så man kan lägga ut det för försäljning så man tar sig härifrån någon gång, är sjukt sugen på att flytta nu, dock till nytt hus men det är ju bara en dröm som aldrig kommer att fungera.
Synd att man inte kunde bo i lägenhet och köpa bara ett garage och tomt någonstans, hade varit sjukt nice!

Nu har jag bestämt mig, jag ska ha en skoter till nästa vinter och så är det, ska också ha en engelsk bulldog lettz!

Idag är det söndag, brukar vara quakearnas dag, iallafall i quakeworld, i quakelive är det ju som folk 24/7.
Så, blir nog att sitta och specca en hel del qw ikväll och käka nå nice snask!

Ted har en facebook nu btw!

~ av jimokattmedhanden på februari 21, 2010.

Lämna en kommentar