Top Cat!

Sitter i sängen och låter högerarmen ligga och vila på tre kuddar, har en stor kudde i knät som netbooken står på, ser på tv där det visas Top Cat på Boomerang!

Varför just detta? Jo, för att projektorlampan har brunnit och jag får en ny på garanti om två till tre veckor. Hade lampan varit hel hade jag iaf suttit i soffan i vardagsrummet och kunnat se film från datorn, men nejdå!

Jag har fått ett sjukt sug efter att köpa en skoter nu, av all denna snö och det fina vädret som jag hinner med att se genom fönstrena, så till nästa vinter ska jag ha skaffat en skoter!

Imorgon ska jag iväg till ortopedmottagningen i Sunderbyn för att kolla ena såret på armbågen som vägrar läka. Hoppas bara att jag slipper bli inlagd igen.

~ av jimokattmedhanden på februari 11, 2010.

Lämna en kommentar